Визначили стратегії, які дозволять учням адаптуватися до навчання за методом проектів та в навчальному середовищі, спрямованому на розвиток учнів
Обговорили питання, як допомогти учням пристосуватися до навчання за методом проектів та особистісно-орієнтованого навчання
Створили приклад учнівської роботи (публікації, презентації, вікі-статті або блоґу) для демонстрації виконання учнями проекту
Проаналізували на основі контрольного списку власну діяльність щодо оцінювання процесу і результатів навчання учнів
Продумали причини появи труднощів при залученні учнів до процесу оцінювання та шляхи їх подолання
Розробили форму оцінювання створеного прикладу учнівської роботи
Обговорили питання, як допомогти учням пристосуватися до навчання за методом проектів та особистісно-орієнтованого навчання
Створили приклад учнівської роботи (публікації, презентації, вікі-статті або блоґу) для демонстрації виконання учнями проекту
Проаналізували на основі контрольного списку власну діяльність щодо оцінювання процесу і результатів навчання учнів
Продумали причини появи труднощів при залученні учнів до процесу оцінювання та шляхи їх подолання
Розробили форму оцінювання створеного прикладу учнівської роботи
Комментариев нет:
Отправить комментарий